Σχόλια: Πρόκειται για ένα σκάφος ιδιοκατασκευή από το γνωστό Ελληνικό ναυπηγείο Oceanic, ναυπηγημένο το 2004 με δύο MAN 1350 hp έκαστος που του επιτρέπουν να ταξιδεύει οικονομικά με 20 Knots.
Το συγκεκριμένο έχει πρωτόκολλο για 33 άτομα το χειμώνα και 69 το καλοκαίρι και χρειάζεται βάση νόμου 2 άτομα (καπετάνιο - ναύτη).
Διαθέτει ηλεκτρικό ψυγείο, ηχοσύστημα, ηλεκτρικό εργάτη άγκυρας Lofrans, A/C 9000 btu, αυτόματο πιλότο, Radar Koden 56 ναυτικά μίλια, γεννήτρια, Gps-plotter -βυθόμετρο και 2 VHF Icom marine.
ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΕΚΑΝΕ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2020 ΜΕ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤ/ΚΑ ΜΑΝ. ΕΧΕΙ ΡΕΒΕΡΣΕΣ ZF ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΠΟΛΥΟΥΡΕΘΑΝΙΚΑ
ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΜΠΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΞΟΝΙΚΑ. ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΕΛΕΓΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΠΕΛΕΣ.ΦΕΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΤΛΙΑ
ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ. ΒΑΡΕΛΑΚΙΑ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΕ ΙΣΧΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ EPIRB, SART ΚΑΙ VHF ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ.ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΜΕ ΤΡΙΠΛΕΞ ΚΟΛΛΗΤΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΛΙΕΣ ΣΕΝΤΙΝΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ. ΤΙΜΟΝΙ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΑΙ
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΧΕΙ 4 ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΦΩΤΙΣΜΟΥ 12 ΒΟΛΤ ΚΑΙ 4 ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ (2 ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΗ) ΜΗΧΑΝΩΝ . Η ΣΚΑΛΑ
ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΦΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΤΟ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΝΤΕΚ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΠΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΙΡΟΚΟ ΞΥΛΕΙΑ.
|