Σχόλια: Πρόκειται για ένα φουσκωτό σκάφος του πολύ γνωστού Ιταλικού ναυπηγείου Solemar με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και πολύ καλή πλεύση.
Το συγκεκριμένο σκάφος έχει στο μηχανοστάσειο του δύο Cummins QSD 4.2 350 hp έκαστος με μόλις 100 ώρες (800 συνολικά) μετά από γενική επισκευή (Cummins Greece) και Mercruiser Bravo III XR πόδια και ταξιδεύει οικονομικά με 32-34 Knots και κατανάλωση 90 l/h.
Το σκάφος διαθέτει ένα πολύ πλούσιο πακέτο εξπλισμού που μεταξύ άλλων περιλλαμβάνει ηλεκτρικά μάτια κουζίνας, ηλεκτρική τουαλέτα, 2 δοχεία καυσίμου 400 λίτρα έκαστος-400 λίτρα δοχείο νερού, υδραυλικό τραπέζι, προβολέα 360 μοίρες (New 2022), θερμοσίφωνα 60 l/h (New 2019), 2 ψυγεία Isotherm 65 lt, ηχοσύστημα με Subwoofer, ηλεκτρικό εργάτη άγκυρας με 100 μέτρα αλυσίδα και μετρητή καδένας, Bow-thruster, A/C Webasto 12.000 btu, γεννήτρια Masse 3.0 Kw (190 ώρες), Gps-plotter Raymarine 12, VHF Raymarine, υδραυλική πασαρέλα, ψηφιακό χρηματοκιβώτιο, ηλεκτρονικά χειριστήρια Seastar Synchronize, φώτα βυθού και led φώτα εσωτερικά - εξωτερικά, Fume παρμπρίζ, Hard-Top, κεραία ραδιοφώνου και τηλεόρασης, 6 αυτόματες σεντίνες και 6 μπαταρίες 105 Ah (New 2022- Μηχανές και Service) και 1 μπαταρία 60 Ah (New 2022- γεννήτρια).
Το σκάφος έχει πληρωμένο ΦΠΑ και είναι έτοιμο για πλεύση.
|